Son Eklenen Fragmanlar

Diziler

Gelecek Filmler Tüm Gelecek Filmler

Son Yapılan Yorumlar
  • Aşk Olsun Filmi
    Notu
    10/10
    Ahmet 26.04.2015 22:58:00
    Aykut kardeşim tüm sayfalara copy paste yapıp yaptığın bu yorumlardaki amacın nedir çok merak ettim. Ne iş yaparsın bu filmi izledin mi yoksa oyuncu olmak istedin de seni kimse beğenmedi mi? Allah yaptığın haksızlığın hesabını senden bir an önce sorsun isterim.
  • Son Mektup Filmi
    Notu
    10/10
    şeyda 26.04.2015 22:10:00
    bu film cok guzeldır canakkle gecilmez
  • Sungurlar Dizisi
    Notu
    10/10
    merve777 26.04.2015 18:51:00
    zifar abi,merhba.iyisiniz insallah,benim merve777 ...ben dun malum sebeplerden izleyemedim diziyi,,bu yuzden bir sey soyleyemem,,biz ne kadar olsak da,sizin yeriniz doldurulamayiz,,siz ozelsiniz,,biz sizin kadar bu isleri derinden bilmiyoruz,,zaten kotu bir sey yazdiginizi da sanmiyoruz tabi ki...neyse,,sevgilerle...merve```~777
  • Mazlum Kuzey Filmi
    Notu
    1/10
    Kaya Erdemir 26.04.2015 18:48:00
    Gördüğüm saçma sapan filmlerden bir tanesi. Bu filmi izlemek için verilen paraya yazık. Adamın cebinde kahvaltı alacak parası yok ertesi gün Hollanda'ya gidiyor. Bu saçmalıklardan sadece bir tanesi. Ben filmi işlemek için harcadığım zamana acıyorum.
  • Öğrenci İşleri Filmi
    Notu
    10/10
    irem aleyna 26.04.2015 17:44:00
    güzelmi :D
  • Kor Filmi
    Notu
    10/10
    ahmet kural 26.04.2015 16:24:00
    çok güzel tavsiye ederim
  • Vampir Kız Kardeşler Filmi
    Notu
    10/10
    yağmur uslu 26.04.2015 14:44:00
    Süper. Vampir olasım geldi valla:)))
  • Gülşah Küçük Anne Filmi
    Notu
    10/10
    ferhan arslan 26.04.2015 12:17:00
    ben bu filmi ççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk beğendim. çünkü gülşah kardeşi haydarı kendisi emzirmeye çalışıyor. bir de bu çocuk ne emiyor ne de emzik almıyor diyo.

İntersinema.com ziyaretçilerine tüm sinemalar, vizyondaki filmler, seanslar fragmanlar, ve sinema oyuncuları hakkında detaylı bilgiler, videolar ve resimler sunan kapsamlı bir sinema sitesidir.

Sinemalar denince ilk akla gelen sitelerden biri olan İntersinema, geniş ve güncel film ve dizi arşivi ile benzer sinema sitelerinden öne çıkmaktadır. İntersinema sitesinde yerli ve yabancı 5000'in üzerinde sinema filmi ve televizyon filmleri hakkında bilgiler, fragmanlar ve fotoğraflar bulunmaktadır. İntersinema'nın bu geniş arşivi yeni çıkan sinema filmlerinin fragmanlarının ve bilgilerinin siteye eklenmesiyle her gün daha da büyümektedir.

İntersinema sitesi sinema severlere sunduğu geniş film arşivinin yanında her gün sinema dünyasından güncel haberlere de yer vermektedir. Kullanıcılar İntersinema'da son çıkan fragmanları hemen izleyebilir; sinema ve dizi oyuncuları, gelecek filmler, yönetmenler yani sinema denilince akla gelen her şeyle ilgili güncel haberleri İntersinema adresinde bulabilirler.

Günümüzde sinemaseverler artık vizyondaki filmler ile ilgili seans ve sinema salonu bilgilerine erişmek için interneti kullanıyorlar. İntersinema kullanıcıları Türkiye'nin dört bir yanındaki yaklaşık 800 sinema salonunun adres, telefon, resim ve kroki bilgilerine kolayca erişebiliyor ve vizyonda hangi filmler var, hangi salonda oynuyor pratik bir şekilde öğrenebiliyorlar.