'Beni Böyle Sev' Dizisi 79. Bölüm Fragmanı




Beni Böyle Sev yeni bölümü ile 19 Aralık Cumartesi Trt 1'de...

'Beni Böyle Sev' Dizisinin Diğer Fragmanları


'Beni Böyle Sev' Dizisini Seyredenler Ne Dedi?

Toplam 15 Yorum Tüm Yorumları Oku Yorum Yaz
  • Dizi Notu
    10
    Medine 20.10.2014 00:54:00
    Super dizi reyhan mazhar ici izliyom
  • Dizi Notu
    10
    angelschule 08.10.2014 12:04:00
    ömer ve aysemin askları cok guzel ama beni diziye baglayan tek sahıs ozan osmanpaşaoğlu seni cok seviyorum akselken ben pek sevmezdim emirken cok severdim simdide seviyom ama arkadasım seni hep sevdi<sule<3aksel<3tolga<3ozan<3emir<3kerem bursin
  • Dizi Notu
    10
    Dağlar Kızı 22.11.2013 21:06:00
    Ben bu filmi varya facebook ta tüm sayfalarını beğenmişim zaten bayılıyom bu filme ya hayatımda böyle yakışan çift görmedim bi de bu ayşem hamile oluca biraz fazla mı nazlı oldu ya ???????
  • Dizi Notu
    10
    tuba tanyeri 22.11.2013 18:47:00
    harika en sevdiğim 2. dizi bu benım tabi ki en sevdiğim diz sana bir sır vereceğim :DDDxD
  • Dizi Notu
    -
    murat küçük 24.10.2013 21:23:00
    nezih diziden cıktımı yaa nerde bu cocuk ....onsuz tadı yok dizinin .
  • Dizi Notu
    -
    Erdem Erenoglu 12.10.2013 08:02:00
    Cok uzattilar bu dizii aysem hamile oldugunu bi solemedi yaaaaaaa
  • Dizi Notu
    8
    DİLEK GÜNGÖR 27.09.2013 12:54:00
    BU KIZ HAMİLE OLDUGUNU NE ZAMAN SÖYLEYECEK ÇOOOOOOK UZATTILAR YAAA
  • Dizi Notu
    10
    bestami mullaoğlu 22.08.2013 19:48:00
    ben bu diznin hayranıyım herkesin izlemesini tavsiye ederim.........
  • Dizi Notu
    10
    nergis 11.07.2013 12:45:00
    bu dizi çok güzel bir dizi ayşemi çok seviyorum
  • Dizi Notu
    10
    Leyla 08.06.2013 17:16:00
    Super bi dizi <3 :)

Yorum Yaz



 
>> >> Beni Böyle Sev

Diziler

  • FilintaVideoFilinta ilk bölümü ile 23 Aralık Salı TRT 1'de...

  • Küçük AğaVideoAli’nin işleri ters gitmeye devam etmektedir. Sinem Ali’nin işinden dolayı başına gelenlere hem üzülmektedir hem de ne yapacağını bilemez durumdadır. Mehmetcan ve çete, bu sefer sinemayı birbirine katıp herkesi epey telaşlandıracaklardır. Ali, işlerin düzelmesi için uğraşırken başına gelenler, onu iyice çileden çıkartacaktır. Mehmet Ağa ise Ali’ye yardımcı olmak için elinden geleni yapmaya çalışacaktır. üçük Ağa yeni bölümü ile 23 Aralık Salı Kanal D'de.

Dizi Fragmanları

İlgili Haberler