İntersinema Mobil Uygulaması

'Küçük Gelin' Dizisi 59. Bölüm Fragmanı




Küçük Gelin yeni bölümüyle 28 Aralık Pazar Stv'de...

'Küçük Gelin' Dizisinin Diğer Fragmanları


'Küçük Gelin' Dizisini Seyredenler Ne Dedi?

Toplam 39 Yorum Tüm Yorumları Oku Yorum Yaz
  • Dizi Notu
    10
    Tuba 27.12.2014 21:37:00
    Cook guzel bir film bu
  • Dizi Notu
    -
    levet akbaş 15.12.2014 12:15:00
    devranı çok seviyoruz melekle olmasınıistiyoruz onlar zaten evli evli olan melegi devrandan ayırıp azadla olursa yazıklar olsun size diyorum birde saman yolu olacanız
  • Dizi Notu
    10
    murat 15.12.2014 08:53:00
    BAYRAMPAWALI 1 ALLAH sozu buyuk harfle yazilir 2 o konakda zehranin yerine sen olsaydin wu an akil hastanesindeydin bu yuzdende salak-salak konuwma
  • Dizi Notu
    -
    bayrampaşali 14.12.2014 22:54:00
    bu dızı ögle olmuşkı acayıp bır sekle gırmış helede zehra aglaması yokmu uyuz oluyorum ınsan bıraz rolunu ğüzel oynar bunda ne buluyorlarda oynadıyorlar anlamadım koskoca aşıret nelerın pesıne dusmuş ayıp ya zehra b udızınden gıtmelı yanı aglaması mıy ımy ne bu ya ınsan bırazda olsa gercekcı olur mıy mıy allahdan boyle bı kardeşım yok
  • Dizi Notu
    10
    MURAT 03.12.2014 13:36:00
    arkadaslar her kes YASEMIN MERT-IN YAZDIGI YORUMU OKUSUN VALLAHA AGLAYACAKSINIZ BENIM GIBI BUNDAN 4 YORUM SONRA DUYGULU AMA AYNI ANDADA GERCEK HELAL YASEMIN MERT
  • Dizi Notu
    10
    yasemin mert 03.12.2014 09:26:00
    HAZAL, JALE sagolun yani ben icimden gecen gercekleri yazdim o kadar abartmayin begenmenize sevindim
  • Dizi Notu
    10
    jale 24.11.2014 12:52:00
    YASEMIN helal beni aglatdin VALLAHA! yorumuna 1000 puan
  • Dizi Notu
    10
    HAZAL DENIZ 24.11.2014 07:47:00
    YASEMIN MERT senin yazdigin yorumu okudugumda o kadar agladim ki. aslinda bende bu diziyi sevmiyordum ama senin yazdigin yorumu okudukdan sonra gercek oldugunu bildim ve artik o diziye bakicam
  • Dizi Notu
    8
    yağmur 23.11.2014 18:53:00
    Bence bu film iyi çünkü gerçekte görmemezlikten gelinen bir konu önemli konuyu çoğu insan görmemezlikten geliyor ama fark etmiyorlar ki hayaller yıkılıyo bu film önemli bir film fark edilmeyen konuları ön plana çıkarıyor
  • Dizi Notu
    10
    YASEMIN MERT 23.11.2014 15:05:00
    BANU SANA KATILIYORUM EGER BU DIZIYI SEVMIYORSANIZ BURDA NE ISINIZ VAR? SIZI ZORLA KUCUK YASDA EVLENDIRSELER NE YAPARSINIZ? GULURMUSUNUZ? TABIKIDE AGLARSINIZ! 13 YASINDA BIR KIZ SUCU OLMADAN ZORLA EVLENDIRILDI, ANNESINDEN AYRI KALDI! BU DURUMDA INSAN AGLAMAZ MI? SENELERCE ANNESINI ARAMIS BULDUGUNDADA KAVUSAMAMIS BIR KIZ COCUGU! KOSKOCA KONAGI TEMIZLEMEK KOLAY MI SANIYORSUNUZ!? SIMDIKI KIZLARIMIZ 3-4 PARCA BULASIGI YIKAYANA KADAR DUNYANIN SOZUNU KONUSUYOR! PEKI BU KIZ NE YAPSIN? ARKADASLAR YENIDEN DUSUNUN? BOYLE TORELER HALA VAR, BOYLE COCUKLAR HALA VAR! BUNLARIN HEPSI GERCEK. HIC RAMBOYA BAKARKEN BU KADAR ELESDIRI YAPIYOR MUSUNUZ?! AMA ASLINDA O FILMDE HIC BIR GERCEK YOK! ASIL GERCEK BU DIZIDE!!!!!!!!!!!!!

Yorum Yaz



 
>> >> Küçük Gelin

Diziler

  • KaradayıVideoKaradayı yeni bölümü ile 29 Aralık Pazartesi Atv'de...

  • Ulan İstanbulVideoDerya’yı başka bir erkekle öpüşürken gören Şehriban, ne Maşuka’ya ne de Ceyhun’a bir şey diyemez. Şehriban, Fatma’yla konuşup çareyi Derya’yla yüzleşmekte bulur. Kaptan, sonunda özgürlüğüne kavuşur. Bir an evvel Bodrum’a dönmek isteyen Kaptan, Çin Lokantasındaki kutlama yemeğinden sonra İstanbul’dan ayrılır. Gecikmeli de olsa kurtarma operasyonunu başarıyla tamamlayan ekip, yılbaşından hemen sonra mahalleden ayrılma kararı alır. Ulan İstanbul yeni bölümü ile 29 Aralık Pazartesi Kanal D'de...

  • Ötesiz İnsanlarVideo Ötesiz İnsanlar yeni bölümü ile 29 Aralık Pazartesi STV'de...

  • Aşkın KanunuVideoAşkın Kanunu yeni bölümü 29 Aralık Pazartesi ile TRT 1'de...

  • ParamparçaVideoParamparça yeni bölümü ile 29 Aralık Pazartesi Star Tv'de...

  • Küçük AğaVideoMehmetcan ve çete, yeni mahalledeki komşulardan birini yanlış anlayınca, mahellede olaylar epey büyüyecektir. Ali’nin evinde tesisat sorunu yaşanınca, Sinem’in evinde bir kaç gün misafir olacaktır. Ali’nin işlerinin kötü gitmesi üzerine kendini düşürdüğü durumlar, başına bela olacaktır. Maho ise yine istemeden başını belaya sokacaktır ve çiftliği birbirine katacaktır, Esma yaşadıklarına inanamayacaktır. Sinem ise Ali’nin başına gelenlere artık inanamaz, Sinem’den sonra Arzu da Yeşim’e sinir olur ve ortalık karışır. Küçük Ağa yeni bölümü ile 29 Aralık Salı Kanal D'de.

  • Kaderimin Yazıldığı GünVideoKaderimin Yazıldığı Gün yeni bölümü ile 30 Aralık Salı Star Tv'de...

  • KaçakVideoKaçak yeni bölümüyle 30 Aralık Salı Atv'de...

Dizi Fragmanları

İlgili Haberler