Yönetmen: Ed Blum, Ed Blum
Oyuncular
Tür: Romantik, Komedi
Yapım Yılı: 2006 (119 dk)
Vizyon Tarihi: 29 Haziran 2007 Cuma
Senaryo: Aschlin Ditta
Yapım Ülkesi: İngiltere
Orijinal Adı: Scenes of a Sexual Nature

Aşk Manzaraları Filminin Özeti

Aşkta hata olur mu?

Elimizdekinden daha iyisini bulamaz mıyız?

İlk bakışta aşka inanır mısınız?

Tek sevgili yeter mi?

Seks ve aşk... Bazıları bir türlü yaşayamaz, bazıları için ihtiyaçtır, bazıları umursamaz, bazıları da satın alır, ama bir şekilde, herkesin hayatında ikisine de yer vardır. Londra'da güneşli bir günde geçen filmde, 7 çiftin seks ve aşk hayatlarının ayrıntılarına tanık oluyoruz.

Yorum Yaz




"Yorumlar küfür hakaret ve müstehcenlik içeremez. Bu kurallara uymayan yorumlar silinecektir."
Toplam 9 Yorum
  • Film Notu -/10
    tugce kurdoglu 28.10.2007 16:27:00
    filmin güzel yanı söylemek isterdim ama nerdeyse hiç yok nerdeyse degıl gerçekten yok neden böyle bir film yapmışlar onuda anlamadım anlamsız bir film olmuşş..üzgünüm ama öylee izlenmeye deger bır yanı yokk:(
  • Film Notu 8/10
    Deniz 15.10.2007 12:06:00
    Merhaba 'Aik Manzaraları' filmi dehşet olmuş valla, hem en çokta ilgimi ve 10 puanı vermemdeki amaç 'sadece erkeklere' ait bölümünde yaşanan diyaloglar hoşuma gitti... Aşk bu işte yaaa... Bilmeyenlerin izlemesi gereken bir romantik film:)
  • Film Notu -/10
    Baybars Baldova 31.8.2007 14:05:00
    Puan bile vermiyorum!.... Batı kültüründen örnekler verdiler ve bu gerçekten iğrençti sinemadan çıktığımda kazıklandığımı hissettim!... Tanıtımı çok güzeldi!... Ama kesitler berbattı izlememek gerek diye düşünüyorum!... Bir kaç espri hariç berbat bir şey!... Gayler Lezler Hayvanlarla ilişkisi olanlar 50 yıl boş yere bekleyenler Randuvulaşanlar vs vs vs Çocuk sahibi olmak isteyen erkek çiftler mutluluk tablosu o lala o lala!... SAKIN GİTMEYİN!...
  • Film Notu -/10
    zeliha çankaya 19.8.2007 19:30:00
    hayatımda izlediğim en berbat filmlerden birisiydi. Verdiğim paraya acıyorum. Sinema boyunca cep telefonuyla oyun oynadım, emin olun çok daha eğlenceliydi. Alt yazı okumaktan sıkıldım. ne sinemaya gidip para vermeye, ne de indirip zamanınızı harcamaya değer...
  • Film Notu 2/10
    furkan yalçın 9.8.2007 09:40:00
    iğrenç bi filmdi gulemedik bile drama komedi yazıyo bide afişte. bu kadar gereksiz diyaloglarla iğrenç ingiliz espri anlayışı. bir tane gulunecek yer vardı yani tebessum ettirecek ama orda da alt yazıyı yazmamışlar tercume etmek zorunda kaldım ve kimse de gulme tabi.. cok gereksiz ya verdigim paraya acıdıgım filmlerden biri bu da sonu yok. aptal gibi kaldık. bi tek abaza cocuğun kopekle olan diyalogu hoştu onuda sadece duydum cunku kalkmıştım bile koltugumdan.
  • Film Notu -/10
    eşref alp 6.8.2007 19:31:00
    filmin ismine bak öyle git gideceksen tam bir sahtekarlık izleyici kandılıyoo kardeşim insan niyetini o kadarda belli etmezki baştan
  • Film Notu -/10
    ABDULKADİR KİRİŞÇİ 18.7.2007 14:02:00
    bence çook güzel olmuş verdiyiniz paraya değer izlemenizi isterim herkesin
  • Film Notu 1/10
    Tanju Atakan Güneş 12.7.2007 16:05:00
    berbat bir film para verip de izlemeyin paranıza yazık ve sıkıntıdan sinemada patlarsınız
  • Film Notu 1/10
    tuğçe şahin 8.7.2007 23:23:00
    bu filmi 2 gün önce izledim.gerçekten berbat bir film.filme gtmeden önce güsel bi film olacağini düşünmüştm.kapağa güsel bi hatun koymuşlar yeşillik börtü böcek falan.ama inanın filmin konusu monusu hç bşii yok.hem zamanıma hemde parama acıdığım 2 filmden bi tanesi de bu filmdir.

Aşk Manzaraları Filminin Oyuncuları


Vizyondaki Filmler

Hangi Film Nerede Oynuyor