Yönetmen: Sinan Çetin, Yücel Yolcu
Oyuncular
Tür: Komedi
Yapım Yılı: 2000 (115 dk)
Vizyon Tarihi: 16 Şubat 2001 Cuma
Senaryo: Mesut Ceylan
Yapımcı Firma: Plato Film
Yapım Ülkesi: Türkiye
Orijinal Dil: Türkçe
Resmi Site: www.komsersekspir.com/
Dağıtıcı Firma: Özen Film

Komser Şekspir Filminin Özeti

Filminde Komser (Kadir İnanır) karakolunu tiyatro stüdyosuna çevirip, kanser kızının tiyatro tutkusunu gerçekleştirebilmek için gözaltındaki tutuklulara 'Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler' i oynatır. Bununla yetinmeyip karakolun bahçesine 'Vatansever Şekspir' anıtını diken Komser, kızını çok istediği yarışmaya katabilmek için bir savcıya silah çeker.

Yorum Yaz




"Yorumlar küfür hakaret ve müstehcenlik içeremez. Bu kurallara uymayan yorumlar silinecektir."
Toplam 26 Yorum
  • Film Notu -/10
    öme argun 23.7.2014 18:32:00
    lütfen bu filimi tekrar verin nete bulamıyorum
  • Film Notu 10/10
    Yusuf UYANIK 14.5.2008 00:54:00
    Süper film yemin ederim ya olmaz böyle bir film, izleyipte ağlamamak elde değil Nil Karaibrahimgil de çok güzel bir ses katmış filme
  • Film Notu 10/10
    can sert 25.9.2007 20:45:00
    bu film hakikaten cok güzel, belki de gelmis gecmis en güzel filmdir, ama tanitimi yanlis, yapildi, yani fragmanda belki kadir inanir´in etek giydigi sahne gösterilmeseydi, yani sürpriz olsaydi, bu film daha büyük etki yaratabilirdi, ama yinede mükemmel bir film, herkesin emegine saglik
  • Film Notu 10/10
    TANER KESER 21.6.2007 13:14:00
    şu ana kada seyrettiğim türk filmleri arasında gerçekten kayda değer yer alan bir film.insanı aynı anda güldüren,ağlatan hüznü ve sevinci birarada yaşatan 10 numara bir film.EEE Sinan Çetin farkı...
  • Film Notu 10/10
    belginn 2.6.2007 11:20:00
    yaa süper bi filmdii sinemaya gittim izledim bi de dwd sini aldım ewde izledim cidden konusu oyuncularıyla film harika omuş. özellikle okan bayülgen we pelin batu müjde ar we özkan ugur aa bi de kadir inanır acaip yakışmışlar rollerine... Ama siz siz olun sonunda aglamayın ben agladım kötü oldum.. bu arada komik sahnelerde yok degill mesela polis komserine diyo(KOMSERİM DENİZ ANASI WARYAA DENİZ EŞEGİDE WARMIDIRR :)) İZLEYİN YAAAAA
  • Film Notu 10/10
    eraybingöl 13.5.2007 21:38:00
    günümüzdeçekilen birçokgereksiz filmlerin bende yarattığı psikolojik rahatsızlık için bu gece bir kez daha seyretmeyi düşünüyorum.film sanattır sanat budur.emeğigeçen herkese saygılarımı gönderiyorum
  • Film Notu 10/10
    sheymosh 9.11.2006 14:40:00
    süper filmdi ben çok beyendiM.nil karaibrahimgilin MASAL diye sarkısı onun için yazılmış dinlemenizi tavsiye ederim
  • Film Notu 10/10
    Berkan can 24.8.2006 01:35:00
    güzeldi.......
  • Film Notu 10/10
    Berke Can TURAN 3.6.2006 15:24:00
    çok güzel duygu yüklü bir film mutlaka izleyin benden söylemesi
  • Film Notu 10/10
    İlknur Baydar 1.6.2006 17:25:00
    Film hem komik hem romantik. Yani kısacası hari ka bir film. Ve o müthiş oyuncularda olunca.

Komser Şekspir Filminin Oyuncuları

Film Kritiği

  • Türk Filmi

    Türk Filmi

    'Tüm dünya bir sahnedir, yalnızca birer oyuncu olan kadınlarla erkeklerin sahneye girip çıktığı.Ve tek bir insanın ömrü boyunca pek çok rol oynadığı' ..
    7.3.2001


Vizyondaki Filmler

Hangi Film Nerede Oynuyor