Yorum Yaz




"Yorumlar küfür hakaret ve müstehcenlik içeremez. Bu kurallara uymayan yorumlar silinecektir."
Toplam 8 Yorum
  • Film Notu 10/10
    Alper Bodur 6.9.2019 14:24:00
    Bence film çok güzel
  • Film Notu 10/10
    Ik 27.8.2019 09:13:00
    Bence gayet güzel
  • Film Notu -/10
    Mevlüt ali bal 26.8.2019 21:35:00
    Sırf kemal için giderim
  • Film Notu 8/10
    Bilemezsiniz 24.8.2019 16:52:00
    Filme gidicem fragman çok sıradan geldi yoksa yani güzele benziyor
  • Film Notu 10/10
    Söylemem 21.8.2019 22:05:00
    Film daha çıkmadı ama güzel gözüküyor İnşallah gideriz .
  • Film Notu 10/10
    Mete 20.8.2019 17:14:00
    Arkadaşlar daha filmi izlemeden yorum yapan aptallara inanmayın gayet başarılı bir senaryo oyuncularda kaliteli bence iyi bir film izlemeye gidicem
  • Film Notu 6/10
    Merve 20.8.2019 11:06:00
    Klasik bir film . Her filmde olduğu gibi bir aşk sokmuşlar bu çok saçma geldi ama takip ettiğiniz yayıncı ve youtuber varsa o kadarda kötü değil. Ki baya büyük oyuncularla bunu çıkartmış olsalardı Weow filan olurdu su youtuber algısını kapatın
  • Film Notu 1/10
    Muhtar 16.8.2019 09:01:00
    Ya arkadaş bıktım bu youtuberlardan. Her delikten çıkıyorlar. Bir de sırf film yapmış olmak için film yapıyorlar. Saçma bir konu, saçma oyuncular ve elbette saçma bir film... Gitmeye, seyretmeye hatta yoruma bile değmez ama sırf insanlar gitmesin diye bu yorumu yapmaya lüzum duydum...

Vizyondaki Filmler